aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
19 listopada 2012 (poniedziałek)

Szkolenie Controlling w sprzedaży - Gdańsk

Celem szkolenia jest przedstawienie Uczestnikom nowoczesnego podejścia do controllingu jako systemu wspierającego proces podejmowania decyzji zarządczych w dziale sprzedaży oraz zapoznanie ich z narzędziami controllingu, tak aby skutecznie wpierali Oni swoje przedsiębiorstwa w realizacji strategii i osiąganiu celów operacyjnych.

2012.11.19 - 2012.11.20 Gdańsk

Koszt uczestnictwa:

  • jednej osoby 1540 zł + 23% VAT
  • dwóch i więcej osób 1440 zł/os + 23%  VAT.

Płatność dokonywana jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30 

Miejsce zajęć: hotel w centrum miasta.
(informacja dotycząca dokładnego miejsca zajęć zostanie wysłana Państwu wraz z potwierdzeniem uczestnictwa na ok. 6 dni przed terminem szkolenia)

Informacje:
Anna Niedziółka
tel.: 22 208 28 45, 
fax: 22 211 20 90
e-mail: anna.niedziolka@akademia-mddp.pl

Program:

I Dzień

  1. Cechy i narzędzia controllingu z uwzględnieniem specyfiki obszaru sprzedaży:
    • orientacja na cele – zasady skutecznego stawiania celów, najczęściej spotykane błędy i ich konsekwencje,
    • orientacja na „wąskie gardła” – znaczenie analizy „wąskich gardeł” w planowaniu,
    • sprzężenie wyprzedzające – planowanie, rodzaje planowania, planowanie a prognoza, analiza odchyleń i jej znaczenie,
    • koncentracja na rachunkowości zarządczej – zasady tworzenia informacji do podejmowania decyzji, 
    • koncentracja na aspektach personalnych – planowanie współuczestniczące, motywowanie pracowników do udziału w pracach budżetowych, zasady komunikowania się w procesie budżetowania. 
  2. Zagadnienia rachunkowości zarządczej (analiza przypadku): 
    • nowe ujęcie progu rentowności,
    • pokrycie finansowe (marża brutto),
    • ocena rentowności produktów i usług, 
    • klasyfikacja kosztów na potrzeby controllingu, 
    • kalkulacja kosztów standardowych, 
    • wykorzystanie krzywej życia produktów i analizy portfelowej w controllingu.
  3. Symulacja procesu budżetowania (ćwiczenie): 
    • rozwiązywanie problemów budżetowych, 
    • konferencja budżetowa,
    • zastosowanie zarządzania przez cele

II Dzień

  1. Zasady budżetowania i ocena pracowników sprzedaży w oparciu o budżetu.
  2. Systemy motywacyjne – zasady premiowania.
  3. Tworzenie struktur sprzedażowych:
    • wielostopniowy rachunek pokryć finansowych,
    • zasady tworzenia centrów odpowiedzialności z uwzględnieniem obszaru sprzedaży,
    • mierniki dla centrów odpowiedzialności,
    • rozliczanie świadczeń wewnętrznych.    
  4. Balanced Scorecard a obszar sprzedaży.
  5. Przygotowanie budżetu sprzedaży (ćwiczenie).


Polityka Prywatności