aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
22 listopada 2012 (czwartek)

Szkolenie Skuteczna windykacja przez telefon - Wrocław

Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności niezbędnych do prowadzenia profesjonalnej windykacji telefonicznej, w tym: poznanie wczesnych oznak grożącej niewypłacalności, technik przygotowania, konstruowania i prowadzenia rozmów telefonicznych, umiejętności wywierania wpływu w celu odzyskania należności przez telefon i radzenia sobie z wymówkami i trikami stosowanymi przez klientów. Uczestnicy wspólnie rozwiążą szereg konkretnych przypadków, wymieniając swoje doświadczenia i łącząc je z wcześniej przedstawionymi teoriami.

2012.11.22 - 2012.11.23 Wrocław

Koszt uczestnictwa:     
jednej osoby 1090 zł + 23% 
dwóch i więcej osób 990 zł/os + 23% VAT

Płatność dokonywana jest po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia.

Cena obejmuje:
 uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat.

Godziny zajęć: 
9:30 – 16:30 (16 godzin dydaktycznych)

Miejsce zajęć:
 hotel w centrum miasta

Informacje:    
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45 
fax: 22 211 20 90
anna.niedziolka@akademia-mddp.pl

Program:

1. Wprowadzenie merytoryczne:
  • Windykacja jako proces.
  • Priorytety w windykacji, czyli kilka słów na temat relacji z kluczowymi klientami.
  • Stworzenie listy sygnałów ostrzegawczych, czyli jak wyprzedzić zbliżające się trudności? – ćwiczenie.

2. Utrwalenie zasad komunikacji interpersonalnej:
  • Przebieg informacji, definicje.
  • Analiza transakcyjna.
  • Asertywność i stanowczość.
  • Radzenie sobie ze stresem.
  • Ćwiczenie w podgrupach.
3. Zasady komunikacji telefonicznej:
  • Jak się przygotować do rozmowy? 
  • Jak dotrzeć do właściwej osoby?
  • W jaki sposób prowadzić rozmowę?
  • Jak uzyskać deklaracje od dłużników konkretnych działań i terminów?
  • Stworzenie standardowych struktur windykacyjnych rozmów telefonicznych. 
  • Niezbędne czynności po zakończeniu rozmowy.
4. Negocjacje windykacyjne w praktyce - wykorzystanie umiejętności i zasad komunikowania się w negocjacjach przez telefon:
  • Wywieranie wpływu przez telefon.
  • Wykorzystanie analizy transakcyjnej w rozmowach windykacyjnych.
  • Zasady negocjacji telefonicznych.
  • Techniki obrony przed manipulacją.
  • Poznanie rodzajów pytań wspierających rozmowy dotyczące windykacji i ćwiczenia ich konstruowania.
  • Poznanie najczęstszych trików i wymówek  stosowanych przez dłużników oraz sposobów radzenia sobie z nimi.
5. Utrwalenie wiedzy i umiejętności:
  • Ćwiczenie umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych dotyczących windykacji należności - rozmowa pierwsza i kolejne.
  • Utrwalenie wiedzy i ewentualna korekta oraz omówienie spostrzeżeń z pracy przy pomocy pytań.
  • Ćwiczenie umiejętności skutecznego prowadzenia rozmów – informacja zwrotna.
6. Współpraca z działem sprzedaży i handlowcami źródłem wsparcia i cennych informacji.


Polityka Prywatności