aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Produkt sportowy – jak skutecznie sprzedać go mediom

Wyższa Szkoła Zarządzania i Coachingu we Wrocławiu zaprasza wszystkich chętnych do udziału w kursie "Produkt sportowy - jak skutecznie sprzedać go mediom".

Gościem specjalnym kursu będzie Robert Korzeniowski!

Cel kursu :
Głównym założeniem kursu jest zapoznanie uczestników z technikami współpracy z mediami w zakresie promocji produktu sportowego i kształtowania wizerunku firm sportowych.

Dla kogo?

Szkolenie kierowane jest głównie do:

  • rzeczników prasowych,
  • pracowników działów PR i marketingu w klubach i organizacjach sportowych,
  • pracowników mających na kontakt ze światem mediów,

a także

  • menedżerów, agentów sportowych,
  • doradców ds. sportu,
  • pracowników klubów i związków sportowych,
  • firm wykorzystujących sport jako narzędzie marketingowe,
  • inwestorów i firm z branży infrastruktury meczowej i treningowej,
  • agencji  consultingowych, marketingowych, PR,
  • jednostek publicznych miast i gmin,
  • oraz wszystkich tych, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę w zakresie promocji produktu sportowego, a także nabyć umiejętności w zakresie współpracy z mediami.

Dlaczego warto?

  • Uczestnicy będą zdobywać wiedzę i umiejętności pod okiem specjalistów-praktyków, mających duże doświadczenie w pracy w mediach,
  • Kurs będzie prowadzony w formie warsztatowej,  która jest najlepszą formą nauki,
  • Oprócz zdobytych umiejętności, absolwenci szkolenia otrzymają dyplom poświadczający uczestnictwo w szkoleniu
  • Podczas kursu wystąpi znany polski sportowiec, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z współpracą z mediami.

UWAGA:
Mamy również przyjemność powiadomić Państwa, że gościem specjalnym kursu będzie Robert Korzeniowski – polski lekkoatleta, chodziarz, wielokrotny mistrz olimpijski i świata. Jest pierwszym zawodnikiem w historii chodu światowego, który zdobył medale na trzech igrzyskach z rzędu, a także pierwszym który wygrał rywalizację na 20 i 50 km podczas jednych igrzysk. Był także szefem TVP Sport. Po 5 latach pracy, z posady zrezygnował w listopadzie ubiegłego roku. Podczas kursu podzieli swoimi doświadczeniami przy organizacji imprez oraz współpracy z mediami.

 Wykładowcy:

  • prof. dr hab. Ryszard Panfil (WSZiC)
  • Robert Korzeniowski (były szef TV)
  • Paweł Kempa (Redaktor Runner's World; Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim, przez lata związany z Radiem Zet)
  • Dariusz Szarmach (Rzecznik prasowy kadry narodowej w koszykówce)
  • Marek Dudziński (Redaktor naczelny Runner’s World; w Men’s Health odpowiada za dział fitness)

Program kursu:

  1. Moduł: produkt sportowy - wykład
  2. Moduł: współpraca z prasą - warsztaty
  3. Moduł: współpraca z telewizją- warsztaty
  4. Moduł: współpraca z radiem - warsztaty
  5. Moduł: kształtowanie wizerunku firmy sportowej - PR

Forma organizacyjna:
2 zjazdy weekendowe (40 godzin lekcyjnych)
Kurs rozpocznie się zaraz po zebraniu grupy co najmniej 10 osób.

Cena pakietu uczestnika: 1,500 zł ( PROMOCJA : dla studentów oraz partnerów WSZiC 1000 zł )
Pakiet uczestnika normalny obejmuje:

  • udział w zajęciach wykładowych i warsztatowych (m.in. zajęcia z kamerą, z mikrofonem),
  • materiały dydaktyczne,
  • przerwy kawowe, obiady,
  • certyfikat uczestnictwa.

Pakiet uczestnika dla studentów i studentów WSZiC obejmuje

  • udział w zajęciach wykładowych i warsztatowych (m.in. zajęcia z kamerą, z mikrofonem),
  • materiały dydaktyczne,
  • przerwy kawowe,
  • certyfikat uczestnictwa.

Wszystkich chętnych prosimy o zgłoszenie na adres mailowy: kursy@wszic.pl lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego


Polityka Prywatności