Gościem specjalnym kursu będzie Robert Korzeniowski!
Cel kursu :
Głównym założeniem kursu jest zapoznanie uczestników z technikami
współpracy z mediami w zakresie promocji produktu sportowego i
kształtowania wizerunku firm sportowych.
Dla kogo?
Szkolenie kierowane jest głównie do:
- rzeczników prasowych,
- pracowników działów PR i marketingu w klubach i organizacjach sportowych,
- pracowników mających na kontakt ze światem mediów,
a także
- menedżerów, agentów sportowych,
- doradców ds. sportu,
- pracowników klubów i związków sportowych,
- firm wykorzystujących sport jako narzędzie marketingowe,
- inwestorów i firm z branży infrastruktury meczowej i treningowej,
- agencji consultingowych, marketingowych, PR,
- jednostek publicznych miast i gmin,
- oraz wszystkich tych, którzy pragną
pogłębić swoją wiedzę w zakresie promocji produktu sportowego, a także
nabyć umiejętności w zakresie współpracy z mediami.
Dlaczego warto?
- Uczestnicy będą zdobywać wiedzę i umiejętności pod okiem specjalistów-praktyków, mających duże doświadczenie w pracy w mediach,
- Kurs będzie prowadzony w formie warsztatowej, która jest najlepszą formą nauki,
- Oprócz zdobytych umiejętności, absolwenci szkolenia otrzymają dyplom poświadczający uczestnictwo w szkoleniu
- Podczas kursu wystąpi znany polski sportowiec, dzieląc się swoimi doświadczeniami związanymi z współpracą z mediami.
UWAGA:
Mamy również przyjemność powiadomić Państwa, że gościem specjalnym kursu będzie Robert Korzeniowski
– polski lekkoatleta, chodziarz, wielokrotny mistrz olimpijski i
świata. Jest pierwszym zawodnikiem w historii chodu światowego, który
zdobył medale na trzech igrzyskach z rzędu, a także pierwszym który
wygrał rywalizację na 20 i 50 km podczas jednych igrzysk. Był także
szefem TVP Sport. Po 5 latach pracy, z posady
zrezygnował w listopadzie ubiegłego roku. Podczas kursu podzieli swoimi
doświadczeniami przy organizacji imprez oraz współpracy z mediami.
Wykładowcy:
- prof. dr hab. Ryszard Panfil (WSZiC)
- Robert Korzeniowski (były szef TV)
- Paweł Kempa (Redaktor Runner's World; Wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim, przez lata związany z Radiem Zet)
- Dariusz Szarmach (Rzecznik prasowy kadry narodowej w koszykówce)
- Marek Dudziński (Redaktor naczelny Runner’s World; w Men’s Health odpowiada za dział fitness)
Program kursu:
- Moduł: produkt sportowy - wykład
- Moduł: współpraca z prasą - warsztaty
- Moduł: współpraca z telewizją- warsztaty
- Moduł: współpraca z radiem - warsztaty
- Moduł: kształtowanie wizerunku firmy sportowej - PR
Forma organizacyjna:
2 zjazdy weekendowe (40 godzin lekcyjnych)
Kurs rozpocznie się zaraz po zebraniu grupy co najmniej 10 osób.
Cena pakietu uczestnika: 1,500 zł ( PROMOCJA : dla studentów oraz partnerów WSZiC 1000 zł )
Pakiet uczestnika normalny obejmuje:
- udział w zajęciach wykładowych i warsztatowych (m.in. zajęcia z kamerą, z mikrofonem),
- materiały dydaktyczne,
- przerwy kawowe, obiady,
- certyfikat uczestnictwa.
Pakiet uczestnika dla studentów i studentów WSZiC obejmuje
- udział w zajęciach wykładowych i warsztatowych (m.in. zajęcia z kamerą, z mikrofonem),
- materiały dydaktyczne,
- przerwy kawowe,
- certyfikat uczestnictwa.
Wszystkich chętnych prosimy o zgłoszenie na adres mailowy: kursy@wszic.pl lub wypełnienie formularza zgłoszeniowego