aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
2011-11-29

Kurs Menedżera Gastronomii

Szkolenie obejmuje 95 godz. (w tym 18 godz. zajęć praktycznych). Zajęcia będą odbywały się dwa razy w tygodniu, w godzinach popołudniowych - od 16.00 do 19.45. Nabór na kolejną edycję szkolenia: wrzesień 2011r.

KURS MENEDŻERA GASTRONOMII przeznaczony jest dla studentów WSTiH, restauratorów oraz osób pragnących zdobyć nowe kwalifikacje zawodowe. Kurs przygotowuje również do samodzielnego prowadzenia zakładu gastronomicznego.

Szkolenie obejmuje 60 godz. (w tym 6 godz. zajęć praktycznych). Zajęcia będą odbywały się dwa razy w tygodniu, w godzinach popołudniowych - od 16.00 do 19.45.
Ćwiczenia odbywają się w Hotelu Mercure Hevelis Gdańsk - w specjalnie do tego przygotowanej sali restauracyjnej. Zajęcia praktyczne prowadzone są przez doświadczonych pracowników hotelu i restauracji (kuchmistrzów, kelnerów, barmanów itp.).

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

  • polityka turystyczna w Unii Europejskiej
  • zarządzanie firmą
  • systematyka gastronomii w Polsce, Europie i na świecie
  • podstawy prawno-administracyjne obowiązujące w gastronomii
  • system kierowania zgodny ze współczesnymi trendami w gastronomii
  • system zarządzania bezpieczeństwem żywności - HACCP zasady wdrażania
  • prawo pracy i wymogi Państwowej Inspekcji Pracy
  • bezpieczeństwo i higiena w zakładzie żywienia zbiorowego - system realizacji
  • prawo podatkowe i systemy rozliczeń fiskalnych oraz wewnętrzne rozliczenie zakładu gastronomicznego
  • technika obsługi konsumenta w gastronomii hotelowej - zajęcia praktyczne
  • doradztwo personalne i zarządzanie personelem
  • działalność Państwowej Inspekcji Handlowej
  • działalność sądów konsumenckich. Systemy ADR - mediacje

Przedmiotem zajęć praktycznych jest:

Technika obsługi konsumenta.

  • Pokaz i omówienie prawidłowego zastosowania wyposażenia zakładu gastronomicznego - zasady doboru zastawy stołowej (porcelana, szkło, sztućce, bielizn stołowa).
  • Serwowanie usług restauracyjnych - prezentacja, technika i zasady.
  • Serwowanie usług barowych - prezentacja, technika i zasady.
  • Zasady zachowania personelu sali konsumenckiej.
  • Ocena menedżerska - sposób i zasady oceniania usług gastronomicznych.

Po ukończeniu kursu absolwenci otrzymują certyfikat w języku polskim i angielskim.

I N F O R M A C J E i Z A P I S Y:

Marzena Konsur - Biuro Obsługi Dydaktyki, pok. A-08 (parter) lub pod nr tel./fax: 58 345-41-82, 58 520-26-14 w. 131 od poniedziałku do piątku w godz.: 9.00 - 16.00 oraz pod adrsem e-mail: biuro@wstih.pl

A K T U A L N O Ś C I:

Planowany termin szkolenia: 29.11.11-24.01.12

ZAJĘCIA: WTORKI – sala A-12, PIĄTKI – sala A-12

Spotkanie organizacyjne (dla uczestników kursu) – 25.11.11 (piątek), godz. 16.40, sala A-12


Polityka Prywatności