aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
11 stycznia 2012 (środa)

Kurs "Obsługa klienta"

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie (al. Żołnierska 53) organizuje Kurs "Obsługa klienta". Kurs trwa 16 godzin szkoleniowych. Cena kursu 380 zł.

Cele i grupa docelowa
Po szkoleniu uczestnicy - pracownicy sklepów, salonów sprzedaży, hurtowni, zakładów usługowych, biur obsługi Klienta, kierownicy takich placówek i ich przełożeni, - będą:
  • skuteczniej sprzedawali i obsługiwali Klientów
  • umiejętnie stosowali wszystkie elementy rozmowy sprzedażowej
  • trafnie kształtowali swój wygląd i zachowania niewerbalne
  • umieli dostosować sposób obsługi do typu Klienta
  • właściwie reagowali na reklamacje i dawali sobie radę z trudnym Klientem

Program szkolenia

  • Klient i jego rola
  • Jakość usług
  • Oczekiwania klienta
  • Dbałość o satysfakcję klienta
  • Zasady nawiązywania i podtrzymywania dobrego kontaktu z klientem
  • Określenie potrzeb klienta
  • Prezentacja oferty
  • Psychologia obsługi klienta - typy klientów
  • Podejście do skarg i reklamacji

Kontakt

Informacje i zgłoszenia:

BIURO KONSULTINGU I SZKOLEŃ,
tel. 814 94 75, 814 94 76, fax. 814 94 82
kursy@zpsb.szczecin.pl


Polityka Prywatności