
Kurs skierowany jest przede wszystkim do sekretarek, asystentek oraz recepcjonistek, chcących podwyższyć swoje kompetencje zawodowo – lingwistyczne.
Sprawne posługiwanie się językiem
angielskim jest nieodzownym narzędziem codziennej pracy każdej profesjonalnej
sekretarki, asystentki oraz recepcjonistki. Proponowany przez nas kurs ma na
celu rozwinięcie umiejętności w posługiwaniu się językiem angielskim w sposób
swobodny i płynny. Każdy uczestnik po skorzystaniu z naszego kursu będzie z
przekonaniem używał zwrotów i słownictwa związanego ze współczesnym
środowiskiem "biurowym". Kurs prowadzony jest na poziomie średnio-zaawansowanym
B1/B2.
Koszt uczestnictwa jednej osoby: 1350 zł (VAT zw.) 
UWAGA!!! 
Informujemy Państwa, że kursy
zawodowe w Warszawie organizowane przez MDDP Akademie Biznesu są zwolnione z
podatku VAT.
Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu
pisemnego potwierdzenia, podając w tytule przelewu kod szkolenia. 
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe,
certyfikat. 
Godziny zajęć: zajęcia
realizowane będą w systemie popołudniowym (poniedziałki, środy) 
w godz.: 18.00 - 19.30 
Miejsce zajęć: 
Biurowiec HORIZON PLAZA, 
ul. Domaniewska 39A, klatka B