aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
27 października 2012 (sobota)

Akademia Efektywnego Handlowca (weekendowy)

Celem kursu jest zwiększenie efektywności sprzedażowej pracowników. Kurs adresowany jest do: menedżerów sprzedaży, handlowców, przedstawicieli handlowych i pracowników biura obsługi Klienta.

Koszt uczestnictwa jednej osoby: 3500 zł (VAT zw.) 

Istnieje możliwość dokonania zapłaty w II ratach: pierwsza wpłata przed rozpoczęciem kursu (po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia), druga w terminie 30 dni od daty rozpoczęcia kursu.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe i kanapkowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele w godzinach 9.00 – 16.0

Miejsce zajęć: Warszawa, Biurowiec HORIZON PLAZA, ul. Domaniewska 39A,  klatka B

Informacje:
Anna Niedziółka
tel. (22) 208 28 45, 
fax (22) 211 20 90, 890 28 30
e-mail: anna.niedziolka@akademiamddp.pl

Celem kursu jest zwiększenie efektywności sprzedażowej pracowników.

Kurs adresowany jest do: menedżerów sprzedaży, handlowców, przedstawicieli handlowych i pracowników biura obsługi Klienta.

Korzyści wynikające w uczestnictwie w kursie:

Zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:

  • Rozwoju komunikacyjno- sprzedażowego metodą Insights Discovery 
  • Rozpoznawania preferencji komunikacyjnych Klientów
  • Sprzedaży produktów, rozwiązań w oparciu o analizę potrzeb Klienta
  • Przekonywującej prezentacji oferty
  • Prowadzenia efektywnych negocjacji sprzedażowych
  • Efektywnej  rozmowy z Klientami reklamacyjnymi 
  • Realizacji stawianych celów przez efektywne zarządzanie czasem i priorytetami

Pogłębienie, nabycie i utrwalenie wiedzy z zakresu:

  • Przejawów postawy proaktywnej w pracy
  • Mocnych stron jako sprzedawcy i obszarów do rozwoju
  • Zasad prowadzenia komunikacji sprzedażowej gwarantującej sukces sprzedażowy
  • Perswazji psychologicznej 
  • Znajomości narzędzi sprzyjających  pozyskaniu  nowych, kluczowych Klientów
  • Metod rozszerzenia współpracy z kluczowymi Klientami
  • Wspierania rozwoju  postawy asertywnej u siebie i osób z którymi się komunikujemy.
  • Efektywnego zarządzania własnym czasem i priorytetami.


Polityka Prywatności