Program szkolenia:   
    
    
      1. Asertywność w komunikacji - czym jest a czym nie jest  postawa asertywna. Budowanie asertywnej postawy zawodowej.
    
      2. Udzielanie asertywnej odmowy. Konstrukcja komunikatu, techniki wspomagające podtrzymywanie pozytywnej relacji.
    
      3. Przyjmowanie i udzielanie asertywnej krytyki w sytuacjach zawodowych  
    
    
      4. Asertywne udzielanie i przyjmowanie pochwał w sytuacjach zawodowych  
    
    
      5. Sytuacje trudne w komunikacji: atak werbalny, różnice w poglądach, procedura obronna przed naleganiem i inne, wskazane przez uczestników.
    
      Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze dostaną na zajęciach.  
    
    
         
    
    
      Forma zajęć: warsztaty   
    
    
      Materiały: materiały do ćwiczeń, skrypt  
    
    
      Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte  
    
    
      Miejsce: Warszawa  
    
    
      Czas: 16 godzin/2 dni   
    
    
         
    
    
      Całkowity koszt : 560 PLN   
    
    
      *Cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego.  Koszt szkolenia zamkniętego do negocjacji.  
    
    
      Dokument ukończenia:  Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu