aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
2012-04-14

Asertywność w kontaktach zawodowych

Cele :
1. Rozwój umiejętności asertywnego komunikowania się ze współpracownikami
2. Przyswojenie postawy asertywnej, pozwalającej na profesjonalne, nieuległe i nieagresywne komunikowanie się ze współpracownikami
3. Rozróżnienie postaw uległej i agresywnej od asertywnej

Program szkolenia:
1. Asertywność w komunikacji - czym jest a czym nie jest postawa asertywna. Budowanie asertywnej postawy zawodowej.
2. Udzielanie asertywnej odmowy. Konstrukcja komunikatu, techniki wspomagające podtrzymywanie pozytywnej relacji.
3. Przyjmowanie i udzielanie asertywnej krytyki w sytuacjach zawodowych
4. Asertywne udzielanie i przyjmowanie pochwał w sytuacjach zawodowych
5. Sytuacje trudne w komunikacji: atak werbalny, różnice w poglądach, procedura obronna przed naleganiem i inne, wskazane przez uczestników.

Uwaga: Szczegółowy program zajęć słuchacze dostaną na zajęciach.

Forma zajęć: warsztaty
Materiały: materiały do ćwiczeń, skrypt
Rodzaj szkolenia: otwarte lub zamknięte
Miejsce: Warszawa
Czas: 16 godzin/2 dni
Całkowity koszt : 560 PLN
*Cena dotyczy wyłącznie szkolenia otwartego. Koszt szkolenia zamkniętego do negocjacji.
Dokument ukończenia: Uczestnicy otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu

Polityka Prywatności