Wyższa Szkoła Europejska in. ks. Józefa Tischnera zaprasza na szkolenie otwarte Facebook – więcej niż lajki, więcej niż reklama, czyli jak wypromować firmę na Facebooku?
 
  
  Termin i miejsce szkolenia:
  
  22 kwietnia 2012 r.; g. 9:00 - 16:00 
  
  ul. Westerplatte 11, Kraków (sala A103) 
  
  Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.
  Szkolenie poprowadzi Paweł Loedl - główny strateg w jednej z krakowskich agencji interaktywnych. Praktyk, doświadczony w pracy z wykorzystaniem Facebooka.
   
   W wyniku udziału w szkoleniu, Uczestnicy:
  
- poznają nowoczesne narzędzia promocji i reklamy, 
 - poznają aktualne trendy dotyczące dotarcia do potencjalnych klientów i konsumentów, 
 - poznają Facebook jako narzędzie promocji i konwersacji z klientem, 
 - dowiedzą się jakie założenia i zasady powinna przyjąć komunikacja na Facebooku, 
 - dowiedzą się jakie rozwiązania promocyjne mogą być realizowane za pomocą aplikacji, 
 - poznają możliwości reklamowe Facebooka oraz sposoby ewaluacji działań, 
 - zwiększą poczucie osobistej siły i wiary w siebie, 
 - dowiedzą się w jaki sposób motywować siebie na drodze ku realizacji celu. 
 
  
  Atuty szkolenia:
  - szkolenia prowadzone przez praktyka, doświadczonego w pracy z wykorzystaniem Facebooka, 
 - prezentacja narzędzi do praktycznego zastosowania we własnej pracy zawodowej, 
 - niewielka grupa, umożliwiająca indywidualne podejście do uczestnika i jego potrzeb.
 
   
  Zakres tematyczny:
  Stare i nowe problemy marek w obliczu ewolucji Internetu i jego konsumpcji
  
- czy strona WWW jest nadal wystarczającym rozwiązaniem? 
 - jak zmieniają się zachowania użytkowników Internetu? 
 - jakie jest nowe podejście marek do bardziej wymagających klientów? 
 
  
  Media społecznościowe i ich rola w badaniu trendów i potrzeb klientów
  - czy opinie klientów to czynnik najbardziej determinujący wizerunek marki? 
 - jak z luźnych dyskusji wyciągnąć wnioski poważne i wiążące dla marki? 
 - jak monitorować media społecznościowe? 
 
  
  Wykorzystanie mediów społecznościowych i marketingu wirusowego w kampaniach online
  - czym jest marketing wirusowy i dlaczego jest tak istotny? 
 - czy każdy może zrobić viral? 
 - dlaczego media społecznościowe tak świetnie pasują do marketingu wirusowego? 
 
  
  Facebook dla biznesu - krok po kroku
  - brand page - pomysł, wykonanie i redakcja, 
 - reklamy - jak je zaplanować? 
 - aplikacje - w czym pomagają? 
 - 140 znaków - jak wykorzystać je do komunikacji marki? 
 
  
  Case study - najlepsze i najgorsze przykłady kampanii na Facebooku