aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
22 kwietnia 2012 (niedziela)

Szkolenie Facebook – więcej niż lajki, więcej niż reklama, czyli jak wypromować firmę na Facebooku?

Wyższa Szkoła Europejska in. ks. Józefa Tischnera zaprasza na szkolenie otwarte Facebook – więcej niż lajki, więcej niż reklama, czyli jak wypromować firmę na Facebooku?

Termin i miejsce szkolenia:
22 kwietnia 2012 r.; g. 9:00 - 16:00
ul. Westerplatte 11, Kraków (sala A103)
Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.

Szkolenie poprowadzi Paweł Loedl - główny strateg w jednej z krakowskich agencji interaktywnych. Praktyk, doświadczony w pracy z wykorzystaniem Facebooka.

W wyniku udziału w szkoleniu, Uczestnicy:

  • poznają nowoczesne narzędzia promocji i reklamy, 
  • poznają aktualne trendy dotyczące dotarcia do potencjalnych klientów i konsumentów, 
  • poznają Facebook jako narzędzie promocji i konwersacji z klientem, 
  • dowiedzą się jakie założenia i zasady powinna przyjąć komunikacja na Facebooku, 
  • dowiedzą się jakie rozwiązania promocyjne mogą być realizowane za pomocą aplikacji, 
  • poznają możliwości reklamowe Facebooka oraz sposoby ewaluacji działań, 
  • zwiększą poczucie osobistej siły i wiary w siebie, 
  • dowiedzą się w jaki sposób motywować siebie na drodze ku realizacji celu. 

Atuty szkolenia:
  • szkolenia prowadzone przez praktyka, doświadczonego w pracy z wykorzystaniem Facebooka, 
  • prezentacja narzędzi do praktycznego zastosowania we własnej pracy zawodowej, 
  • niewielka grupa, umożliwiająca indywidualne podejście do uczestnika i jego potrzeb.

Zakres tematyczny:

Stare i nowe problemy marek w obliczu ewolucji Internetu i jego konsumpcji

  • czy strona WWW jest nadal wystarczającym rozwiązaniem? 
  • jak zmieniają się zachowania użytkowników Internetu? 
  • jakie jest nowe podejście marek do bardziej wymagających klientów? 

Media społecznościowe i ich rola w badaniu trendów i potrzeb klientów

  • czy opinie klientów to czynnik najbardziej determinujący wizerunek marki? 
  • jak z luźnych dyskusji wyciągnąć wnioski poważne i wiążące dla marki? 
  • jak monitorować media społecznościowe? 

Wykorzystanie mediów społecznościowych i marketingu wirusowego w kampaniach online

  • czym jest marketing wirusowy i dlaczego jest tak istotny? 
  • czy każdy może zrobić viral? 
  • dlaczego media społecznościowe tak świetnie pasują do marketingu wirusowego? 

Facebook dla biznesu - krok po kroku

  • brand page - pomysł, wykonanie i redakcja, 
  • reklamy - jak je zaplanować? 
  • aplikacje - w czym pomagają? 
  • 140 znaków - jak wykorzystać je do komunikacji marki? 

Case study - najlepsze i najgorsze przykłady kampanii na Facebooku


Polityka Prywatności