Wyższa Szkoła Europejska in. ks. Józefa Tischnera zaprasza na szkolenie otwarte Facebook – więcej niż lajki, więcej niż reklama, czyli jak wypromować firmę na Facebooku?
Termin i miejsce szkolenia:
22 kwietnia 2012 r.; g. 9:00 - 16:00
ul. Westerplatte 11, Kraków (sala A103)
Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.
Szkolenie poprowadzi Paweł Loedl - główny strateg w jednej z krakowskich agencji interaktywnych. Praktyk, doświadczony w pracy z wykorzystaniem Facebooka.
W wyniku udziału w szkoleniu, Uczestnicy:
- poznają nowoczesne narzędzia promocji i reklamy,
- poznają aktualne trendy dotyczące dotarcia do potencjalnych klientów i konsumentów,
- poznają Facebook jako narzędzie promocji i konwersacji z klientem,
- dowiedzą się jakie założenia i zasady powinna przyjąć komunikacja na Facebooku,
- dowiedzą się jakie rozwiązania promocyjne mogą być realizowane za pomocą aplikacji,
- poznają możliwości reklamowe Facebooka oraz sposoby ewaluacji działań,
- zwiększą poczucie osobistej siły i wiary w siebie,
- dowiedzą się w jaki sposób motywować siebie na drodze ku realizacji celu.
Atuty szkolenia:
- szkolenia prowadzone przez praktyka, doświadczonego w pracy z wykorzystaniem Facebooka,
- prezentacja narzędzi do praktycznego zastosowania we własnej pracy zawodowej,
- niewielka grupa, umożliwiająca indywidualne podejście do uczestnika i jego potrzeb.
Zakres tematyczny:
Stare i nowe problemy marek w obliczu ewolucji Internetu i jego konsumpcji
- czy strona WWW jest nadal wystarczającym rozwiązaniem?
- jak zmieniają się zachowania użytkowników Internetu?
- jakie jest nowe podejście marek do bardziej wymagających klientów?
Media społecznościowe i ich rola w badaniu trendów i potrzeb klientów
- czy opinie klientów to czynnik najbardziej determinujący wizerunek marki?
- jak z luźnych dyskusji wyciągnąć wnioski poważne i wiążące dla marki?
- jak monitorować media społecznościowe?
Wykorzystanie mediów społecznościowych i marketingu wirusowego w kampaniach online
- czym jest marketing wirusowy i dlaczego jest tak istotny?
- czy każdy może zrobić viral?
- dlaczego media społecznościowe tak świetnie pasują do marketingu wirusowego?
Facebook dla biznesu - krok po kroku
- brand page - pomysł, wykonanie i redakcja,
- reklamy - jak je zaplanować?
- aplikacje - w czym pomagają?
- 140 znaków - jak wykorzystać je do komunikacji marki?
Case study - najlepsze i najgorsze przykłady kampanii na Facebooku