aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl
21 października 2012 (niedziela)

Szkolenie Narzędzia coachingowe w zarządzaniu, rozwoju własnym i innych

Wyższa Szkoła Europejska in. ks. Józefa Tischnera zaprasza na szkolenie otwarte Narzędzia coachingowe w zarządzaniu, rozwoju własnym i innych.

Termin i miejsce szkolenia:
21 października 2012 r.; g. 9:00-16:00 
WSE, Kraków (ul. Westerplatte 11 lub ul. św. Filipa 25)
Szkolenie obejmie 8 godzin szkoleniowych.
Cena: 350

Prowadząca: Marta Czepukojć

Korzyści z udziału w szkoleniu:

W wyniku udziału w szkoleniu Uczestnicy:

  • poznają wybrane narzędzia coachingowe oraz przećwiczą ich zastosowanie w różnych sytuacjach zawodowych,
  • będą potrafili skuteczniej zarządzać innymi oraz realizować własne cele zawodowe,
  • rozwiną umiejętność wykorzystywania metod coachingowych do wspierania rozwoju własnego, współpracowników lub zespołu,
  • rozwiną umiejętność  prowadzenia rozmów z wykorzystaniem podejścia skoncentrowanego na rozwiązaniu,
  • rozwiną umiejętność nastawionej na porozumienie oraz konstruktywne  działanie współpracy zespołowej.

Atuty szkolenia:

  • nauka przez doświadczenie,
  • możliwość wykorzystania poznanych technik i metod w pracy własnej, zarządzaniu zespołem lub we współpracy z innymi,
  • możliwość pracy podczas szkolenia z własnym celem zawodowym lub sytuacją z miejsca pracy. 

Zakres tematyczny:

Wprowadzenie 

Coaching – skuteczna metoda wspierania innych w realizacji celu

  • Cele coachingu.
  • Zasady prowadzenia rozmów skoncentrowanych na rozwiązaniu.
  • Coaching w zarządzaniu oraz rozwoju osobistym i zawodowym.

Wybrane metody i narzędzia coachingowe

  • „Rama” – w jaki sposób niemożliwe staje się możliwe? 
  • Pytania transformujące - trening zadawania pytań pobudzających do myślenia nad możliwościami i rozwiązaniami.
  • Zmiana pozycji percepcyjnej – jak ujrzeć daną sytuację z różnych perspektyw?
  • Wizualizacja – określ swoją wizję, cel, pożądany efekt działania.

Jak osiągnąć porozumienie oraz wspierać w rozwoju innych?

  • Model poziomów logicznych według R. Dilts’a – praktyczne zastosowanie.
  • Wyrażanie uznania.
  • Trzy poziomy słuchania według M. Atkinson – jak zrozumieć innych? Moc słuchania globalnego.

Podsumowanie

  • Coaching – perspektywa osobista, menedżerska oraz członka zespołu.


Polityka Prywatności