Zapisy do 30 września 2013 r.
Kurs stanowić może kontynuację kursu realizowanego w semestrze wiosennym lub stanowić samodzielny, odrębny program. 
Program
Kurs ma za zadanie
 zapoznać słuchaczy ze składnikami rynku sztuki, 
wykazać układy i zależności oraz objaśnić jego funkcjonowanie. Nową problematyką (wobec kursu realizowane w poprzednim semestrze) będzie 
kwestia roli reklamy w sztuce i odwrotnie - potrzeba marketingu na rynku sztuki. 
W programie także: 
zagadnienia funkcjonowania fundacji i fundraisingu, 
rynek designu i fotografii, logistyka galeryjna i transportowa, wydawnictwa własne. Kontynuowane będą także tematy, jak: 
kolekcjonerstwo w Polsce i kolekcjonowanie polskiej sztuki na świecie;
 rola aukcji na rynku i w internecie; zagadnienia prawne. Innowacją będą
 dwie wizyty w pracowniach artystów - młodego, ale mocno osadzonego na rynku i znanego klasyka. Wizyty uzupełnią wykłady specjalistów.
Wymagane dokumenty:
    -  podpisany wydruk formularza-wniosku o przyjęcie na kurs 
 - list motywacyjny 
 - 1 fotografia (zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego) 
 - kserokopia awersu i rewersu dowodu osobistego 
 - dowód wniesienia opłaty kwalifikacyjnej (100 zł) 
 
      
    Dokumenty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:  
    Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
    Pałac Kultury i Nauki, XII piętro
    pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa