Zapisy do 30 września 2013 r.
Kurs stanowić może kontynuację kursu realizowanego w semestrze wiosennym lub stanowić samodzielny, odrębny program.
Program
Kurs ma za zadanie
zapoznać słuchaczy ze składnikami rynku sztuki,
wykazać układy i zależności oraz objaśnić jego funkcjonowanie. Nową problematyką (wobec kursu realizowane w poprzednim semestrze) będzie
kwestia roli reklamy w sztuce i odwrotnie - potrzeba marketingu na rynku sztuki.
W programie także:
zagadnienia funkcjonowania fundacji i fundraisingu,
rynek designu i fotografii, logistyka galeryjna i transportowa, wydawnictwa własne. Kontynuowane będą także tematy, jak:
kolekcjonerstwo w Polsce i kolekcjonowanie polskiej sztuki na świecie;
rola aukcji na rynku i w internecie; zagadnienia prawne. Innowacją będą
dwie wizyty w pracowniach artystów - młodego, ale mocno osadzonego na rynku i znanego klasyka. Wizyty uzupełnią wykłady specjalistów.
Wymagane dokumenty:
- podpisany wydruk formularza-wniosku o przyjęcie na kurs
- list motywacyjny
- 1 fotografia (zgodna z wymogami stosowanymi przy wydawaniu dowodu osobistego)
- kserokopia awersu i rewersu dowodu osobistego
- dowód wniesienia opłaty kwalifikacyjnej (100 zł)
Dokumenty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Biuro Rekrutacji Collegium Civitas
Pałac Kultury i Nauki, XII piętro
pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa