Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w wiadomości i umiejętności niezbędne do świadomego kreowania wizerunku firmy. Ponadto uzupełnieniem programu są zajęcia z zakresu wzbudzania kreatywności biznesowej, które jest elementem niezbędnym dla tworzenia skutecznych strategii komunikacyjnych. 
Biorąc pod uwagę różny poziom wiedzy uczestników poszczególne zagadnienia zostały dobrane w taki sposób, aby każda osoba byłą w stanie zrozumieć i zastosować w praktyce poszczególne treści programowe. Liczne ćwiczenia oraz przykłady z życia, a także odwołanie do doświadczeni uczestników mają za zadanie wskazać im drogę do samodzielnego wykorzystywania ich w realnej sytuacji biznesowej.
Skrócony opis szkolenia:
Szkolenie podzielone zostało na 4 moduły:
1. Kreatywne zarządzanie marką i budowanie wizerunku.
2. Komunikacja 360 stopni.
3. Projektowanie strategii komunikacyjnej.
4. E-wizerunek czyli jak zaistnieć w Internecie.
Każdy
 z modułów przybliża uczestników szkolenia do zdobycia wiedzy z zakresu 
mechanizmów służących do komunikacji firmy z jej otoczeniem, a także 
umożliwia im zobaczenia jak dane narzędzia komunikacyjne funkcjonują w 
praktyce. Szkolenie zostało tak zaprojektowane, aby po jego ukończeniu 
uczestnicy mogli samodzielnie zająć się kreowaniem wizerunku własnej 
firmy.
 
Treści programowe szkolenia:
1.   pojęcie oraz elementy marki,
2.   osobowość i symbol marki,
3.   zarządzanie marką,
4.   określanie wymagań konsumentów,
5.   koncepcja poziomów marki,
6.   rola wartości w kreowaniu wizerunku,
7.   filozofia Kaizen,
8.   ustalanie wizji i misji firmy,
9.   narzędzia służące rozwijaniu kreatywności biznesowej,
10. cele i funkcje reklamy,
11. rodzaje przekazów reklamowych,
12. narzędzia komunikacji marketingowej,
13. zasady współpracy z agencją reklamową,
14. tworzenie strategii komunikacyjnej,
15. określanie grupy docelowej,
16. praca z briefem i pozycjonowanie własnej firmy,
17. segmentacja rynku,
18. omówienie profilu konsumenta w Polsce,
19. zasady kreowania wizerunku w sieci,
20. budowanie strategii komunikacyjnej online,
- tworzenie własnego serwisu www,
- narzędzia reklamy banerowej,
- reklama niestandardowa.
 
Metody i formy realizacji szkolenia:
 
Szkolenie
 prowadzone będzie w formie warsztatów z elementami wykładu 
akademickiego. Uczestnicy wykonywać będą liczne ćwiczenia praktyczne 
oraz rozwiązywać studia przypadków. Program szkolenia bazuje w dużej 
części na cyklu efektywnej nauki Kolb’a.
 
Rezultaty szkolenia:
Po
 zakończeniu szkolenia uczestnik będzie znał i potrafił wykorzystać 
narzędzia komunikacji marketingowej, a także nabędzie umiejętności 
projektowania strategii reklamowej oraz kreowania pożądanego wizerunku 
firmy.
Liczba godzin: 32.
