aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Szkolenie Psychologia w biznesie: Coaching w zarządzaniu

Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej (ul. Sikorskiego 4) organizuje Szkolenie "Psychologia w biznesie: Coaching w zarządzaniu". Kurs trwa 32 godziny.

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędne wiadomości i umiejętności, umożliwiające im wykorzystanie coachingu w praktyce biznesowej. Realizowany materiał obejmuje swym zakresem przedstawienie zasad, metod i narzędzi  prowadzenia sesji coachingowej oraz najważniejszych typów coachingu z punktu widzenia relacji biznesowych. Praktyczne ćwiczenia oraz dobór uczestników w pary coachingowej umożliwi im nie tylko nabycie umiejętności w zakresie stosowania wybranych narzędzi, ale także umożliwi własny rozwój zawodowy i osobisty.
 
Skrócony opis szkolenia:

Szkolenie koncentruje się na trzech głównych zagadnieniach:- zrozumieniu idei coachingu oraz ich roli w organizacji- zastosowaniu różnych modeli coachingu do prowadzenia sesji- praktycznym opanowaniu podstawowych narzędzi wykorzystywanych w rozwoju zawodowym      Zajęcia przybliżają zatem rolę coachingu w zarządzaniu oraz pokazują zastosowanie różnych jego odmian (executive, business, career, performance) w działalności biznesowej oraz rozwoju pracowników. Podczas ich trwania uczestnicy zapoznają się ze strukturą sesji coachingowej oraz nabędą umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi pracy coacha.
 
Treści programowe szkolenia:

1. Czym jest coaching
2. Coaching jako styl zarządzania
3. Praca w kulturze coachingowej
4. Rodzaje coachingu z perspektyw organizacji: business, executive, performance, career
5. Metody coachingu
6. Struktura sesji i modele coachingu:
- GROW
- S.C.O.R.E.
- Skilled Helper
- Co-active Coaching
- Inner Game
7. Wybrane narzędzia coachingowe:
- pytania
- poziomy logiczne
- mapa celów
- koło priorytetów
- metaforaWdrożenie programu coachingu w organizacji.
 
Metody i formy realizacji szkolenia:
    
Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnego warsztatu oraz symulacji opartych
na rozmowach klienta z coachem i wykorzystywaniu narzędzi coachingowych w praktyce.
 
Rezultaty szkolenia:

Efektem kształcenia ma być nabycie zarówno teoretycznych podstaw jak i praktycznych umiejętności i kompetencji niezbędnych do zastosowania metod coachingu
w zarządzaniu. Poprzez przedstawienie metod oraz narzędzi coachingowych, a także idei coachingu jako stylu zarządzania, uczestnicy, po ukończeniu szkolenia, będą mogli przystąpić
do wdrożenia programu coachingu.
 
Liczba godzin: 32.

3_logotypy_unijne_500.jpg

Polityka Prywatności