Celem
 szkolenia jest wyposażenie uczestników w niezbędne wiadomości i 
umiejętności, umożliwiające im wykorzystanie coachingu w praktyce 
biznesowej. Realizowany materiał obejmuje swym zakresem przedstawienie 
zasad, metod i narzędzi  prowadzenia sesji coachingowej oraz 
najważniejszych typów coachingu z punktu widzenia relacji biznesowych. 
Praktyczne ćwiczenia oraz dobór uczestników w pary coachingowej umożliwi
 im nie tylko nabycie umiejętności w zakresie stosowania wybranych 
narzędzi, ale także umożliwi własny rozwój zawodowy i osobisty.  
 
Skrócony opis szkolenia:
 
 Szkolenie koncentruje się na trzech głównych zagadnieniach:- zrozumieniu idei coachingu oraz ich roli w organizacji- zastosowaniu różnych modeli coachingu do prowadzenia sesji- praktycznym opanowaniu podstawowych narzędzi wykorzystywanych w rozwoju zawodowym     
 Zajęcia przybliżają zatem rolę coachingu w zarządzaniu oraz pokazują 
zastosowanie różnych jego odmian (executive, business, career, 
performance) w działalności biznesowej oraz rozwoju pracowników. Podczas
 ich trwania uczestnicy zapoznają się ze strukturą sesji coachingowej 
oraz nabędą umiejętności związane z wykorzystaniem narzędzi pracy 
coacha.
 
Treści programowe szkolenia:
  
1. Czym jest coaching 
2. Coaching jako styl zarządzania
3. Praca w kulturze coachingowej
4. Rodzaje coachingu z perspektyw organizacji: business, executive, performance, career
5. Metody coachingu 
6. Struktura sesji i modele coachingu: 
- GROW
- S.C.O.R.E. 
 - Skilled Helper
 - Co-active Coaching
- Inner Game
7. Wybrane narzędzia coachingowe:
- pytania
- poziomy logiczne
- mapa celów
- koło priorytetów
- metaforaWdrożenie programu coachingu w organizacji.
 
Metody i formy realizacji szkolenia:   
     
Zajęcia prowadzone są w formie interaktywnego warsztatu oraz symulacji opartych 
na rozmowach klienta z coachem i wykorzystywaniu narzędzi coachingowych w praktyce.
 
Rezultaty szkolenia:
Efektem
 kształcenia ma być nabycie zarówno teoretycznych podstaw jak i 
praktycznych umiejętności i kompetencji niezbędnych do zastosowania 
metod coachingu 
w zarządzaniu. Poprzez przedstawienie metod oraz narzędzi coachingowych,
 a także idei coachingu jako stylu zarządzania, uczestnicy, po 
ukończeniu szkolenia, będą mogli przystąpić 
do wdrożenia programu coachingu.
 
Liczba godzin: 32.
