Założenia i cele szkolenia: 
Głównym
 celem szkolenia jest zapoznanie Uczestników Projektu z zasadami 
prowadzenia prezentacji i różnych jej rodzajów w zależności od celu. 
Także  wypracowanie  pewności  w posługiwaniu się językiem angielskim w 
sytuacjach stresujących, opanowanie języka ciała, modulacji  głosem  i 
intonacji wypowiedzi.
 
Skrócony opis szkolenia:
Szkolenie
 ma charakter warsztatowy. Omówienie i analiza różnych form prezentacji,
 auto-prezentacji oraz  przemówień w różnych sytuacjach.
 
Treści programowe szkolenia:
1. komunikacje werbalna i niewerbalna, budowanie zaufania słuchaczy, budowanie zainteresowania,  
    strategie używania języka obcego (angielskiego);
2. elementy dobrej prezentacji (głos, dykcja, intonacja, natężenie głosu, artykulacja, modulacja, 
    pauzy, kontakt wzrokowy, gestykulacja, ruch, postawa, korzystanie z notatek i materiału 
    wizualnego);
3. konstrukcja prezentacji (organizacja, porządkowanie informacji, wstęp, rozwinięcie, zakończenie);
4. auto-prezentacja;
5. krótkie prezentacje na zadany temat z przygotowaniem;
6. krótkie prezentacje na zadany temat, bez przygotowania;
7. przemówienie;
8. toast.
 
Metody i formy realizacji szkolenia:
 
warsztaty, task-based learning (TBL) oraz problem-based  learning (PBL), analiza materiałów wizualnych (DVD).
    
Rezultaty szkolenia:
Wiedza: Uczestnicy Szkolenia będą  znali zasady dobrej 
prezentacji, związki między językiem ciała,  narzędziami prezentacji: 
głosem, wzrokiem, ruchem oraz materiałem, a budowaniem zaufania i 
zainteresowania słuchaczy.
Umiejętności: Uczestnicy Szkolenia będą potrafili  używać języka 
angielskiego odpowiednio do formy prezentacji, będą potrafili dobrać 
właściwe podejście oraz rodzaj języka  odpowiednio do  tematu 
prezentacji. 
 
Liczba godzin: 32.
