aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Komunikacja z mediami

Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa w Poznaniu zaprasza na kurs komunikacji z mediami. Zajęcia podlegają opłacie.

CZAS TRWANIA (ilość godzin): 8 godzin

CEL KURSU (uzasadnienie potrzeby):
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy na temat zasad właściwego kreowania wize-runku instytucji w mediach, wyrobienia skutecznych nawyków w kontaktach z dziennikarzami, uświadomienia, jakie przekazy generuje każdy z nas świadomie lub nieświadomie przyjętą formą autoprezentacji. Szkolenie daje wiedzę o systemie medialnym, w którym każdy z nas musi umieć się odnaleźć. Szczegółowym celem szkolenia jest nabycie umiejętności komunikacji i współpracy z mediami - jako czwartej władzy i potencjalnego nośnika reklamowego oraz szerokiego pasma przekazu informacji.

UCZESTNICY (do kogo adresowany jest kurs):
Szkolenie polecane jest przede wszystkim kadrze menadżerskiej reprezentującej różne szczeble zarządzania, a także specjalistom i osobom dążącym do rozwoju swojej instytucji lub firmy po-przez kształtowanie jej wizerunku w kontaktach z mediami.

PROWADZĄCY:
Szkolenie poprowadzi trener umiejętności interpersonalnych doświadczony w przygotowywaniu programów szkoleniowych i ich realizacji w zakresie komunikacji interpersonalnej, asertywności, zrządzania konfliktem, współpracy i budowania zespołów, warsztatów autoprezentacji Prowadzi szkolenia metodami aktywnymi, warsztaty i treningi dla Firm, Instytucji i Przedsiębiorstw

KORZYŚCI Z KURSU:
Podstawowe umiejętności po odbyciu szkolenia to: umiejętność redagowania zaproszeń, wypowiadania się w mediach, organizacja konferencji prasowych. Ponadto podczas szkolenia trener uczy jak przygotować się do odpowiedzi na trudne pytania, jak opanować stres podczas wystąpienia. Uczestnik szkolenia dowie się również dlaczego nie wolno odmawiać wypowiedzi dziennikarzom i czego pod żadnym pozorem nie wolno powiedzieć.

PROGRAM KURSU:
1. Znaczenie współpracy z mediami
 prasa, radio, telewizja, Internet – różnice i zasady współpracy
 media regionalne i ogólnopolskie – jak do nich dotrzeć
 kim jest dziennikarz i jak go traktować
2. Zainteresowanie mediów – jak to zrobić
 komunikat prasowy – jak go napisać, gdzie wysłać, fax czy mail
 wszystko o konferencji prasowej – organizacja, najlepsza pora, niestandardowe pomysły
 idealny wywiad – podstawowe zasady, jak odpowiadać na trudne pytania
 strona internetowa – założenie, wykorzystanie blogów
3. Wizerunek w mediach
 marka i wizerunek – definicje i różnice
 kreowanie wizerunku – skuteczne metody i częste błędy
4. Ciało, głos, proksemika – jak nad tym zapanować
 lęk przed publicznym wystąpieniem – jak opanować tremę
 mowa ciała, gesty dobre i złe
 asertywność – korzyści i techniki zachowań
5. Wygląd ma znaczenie
 pierwsze wrażenie
 dress code
 znaczenie koloru

Dokumenty można złożyć w Sekcji Edukacji Ustawicznej (Poznań, ul. E. Orzeszkowej 1), przesłać pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną:

Polityka Prywatności