aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Kurs Telemarketing

Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie organizuje Kurs "Telemarketing".

CELE SZKOLENIA

Zapoznanie uczestników ze specyfiką i nowoczesnymi technikami telemarketingu. Kształcenie umiejętności sprzedaży przez telefon. Savoir vivre rozmowy telefonicznej.

CZAS TRWANIA

Jeden dzień

RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA
  • Co to jest i na czym polega telemarketing Rola i zadania działu telemarketingu. Telemarketing wewnętrzny i zewnętrzny. Telemarketing informacyjny i akwizycyjny.
  • Określenie klientów docelowych. Praca z bazą danych.
  • Komunikowanie się przez telefon. Mówienie i "język" mowy. Techniki aktywnego słuchania, rozumienia i zapamiętywania.
  • Przygotowanie rozmowy przez telefon.
  • Rozmowa handlowa z kientem instytucjonalnym, inicjowana przez telemarketera.
  • Rozmowa handlowa z klientem indywidualnym, inicjowana przez telemarketera. Nawiązanie kontaktu z nieprzygotowanym klientem. "Trudny" klient.
  • Rozmowa telefoniczna jako wstęp do sprzedaży bezpośredniej.
  • Rozmowa osoby odbierającej telefon z klientem.
  • Scenariusze rozmów w telemarketingu. Typy scenariuszy. Scenariusze rozmów wychodzących i przychodzących. Dostosowanie scenariusza do typu rozmówcy.
  • Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
  • Wspierania telemarketingu ze strony innych mediów wykorzystywanych w procesie sprzedaży: kontaktów osobistych, bezpośrednich przesyłek pocztowych oarz reklamy zewnętrznej, medialnej i w miejscu sprzedaży.
  • Organizacja pracy z telefonem. Przełączanie rozmów i udzielanie niezbędnych informacji.
METODY SZKOLENIA

Zajęcia prowadzone będą metodami warsztatowymi w oparciu o aktywne techniki pracy z grupą. Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczno-szkoleniowe.


Polityka Prywatności