Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie (ul. Bursaki 12) organizuje Kurs "Zarządzanie marketingiem w warunkach intensywnej konkurencji".
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z nowymi uwarunkowaniami kreowania konkurencyjności PDS – tendencje w rozwoju handlu, z koncepcjami sieciowego budowania potencjału konkurencyjności, udoskonalanie procesu doboru i optymalizacji działalności, tj.: poprawienie umiejętności diagnozowania problemów decyzyjnych, poprawa metodologii procedur doboru i optymalizacji asortymentu, wykorzystanie techniki benchmarkingu w zarządzaniu ofertą, poprawa efektywności zarządzania ofertą w aspekcie kreowania potencjału i zdolności konkurowania, poprawę umiejętności metodologicznych w procedurze wyboru i redefiniowania rynków docelowych oraz doskonalenie umiejętności uczestników w zakresie wykorzystania zintegrowanego pakietu narzędzi marketingowych.
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników działów marketingu oraz dla osób decydujących o zakresie stosowania działań marketingowych w przedsiębiorstwie. Ponad to słuchaczami mogą być osoby z działu sprzedaży realizujące dodatkowo funkcje polegające na zbieraniu danych marketingowych.