Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu (ul. Królowej Jadwigi 27/39) organizuje Kurs Organizacja imprez sportowych.
Pracownicy lub osoby kandydujące do pracy:
·
Obiekty
wielofunkcyjne "Orlik 2012"
·
Boiska
przyszkolne
·
Ośrodki
sportowo-rekreacyjne
·
Organizacje
społeczne, zajmujące się upowszechnianiem i organizacją sportu oraz rekreacji,
takie jak: kluby fitness, siłownie, kręgielnie, kluby bilardowe, pływalnie,
ośrodki sportów wodnych, aquaparki, hale sportowe, lodowiska, ośrodki
sportowo-rekreacyjne czy towarzystwa zajmujące się krzewieniem kultury
fizycznej i rekreacji.
·
Pracownicy
branży hotelarskiej, firm, agencji eventowych i zakładów pracy, placówek
kulturalno-oświatowych, ośrodków agroturystycznych, domów opieki społecznej i
sanatoriów.
·
Osoby
związane ze sferą organizacji kultury fizycznej i sportu tj. instruktorzy,
trenerzy, nauczyciele wychowania fizycznego, organizatorzy zajęć i ew. zawodów,
w tym osoby posiadający stosowne uprawnienia, zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa.
·
Osoby
zatrudnione w biurach podróży w obiektach hotelarskich, uzdrowiskach, ośrodkach
wypoczynkowych, sportowych i rekreacyjnych, centrach rekreacji i odnowy
biologicznej, które będą zajmować się animacją czasu wolnego i rekreacji,
·
Organizatorzy
imprez sportowych.
·
Firmy
zajmujące się turystyką sportową, incentive & sport, hospitality.
Projekt skierowany jest ponadto do szeroko rozumianej
organizacji sportowej, takiej jak: klub sportowy, związek sportowy, placówka
sportowo - rekreacyjna w obszarze organizacji i animacji imprez sportowych.
Założenia programowe (wybrane
przedmioty i zagadnienia).
·
Animacja
sportu i rekreacji
·
Animacja
czasu wolnego
·
Różne
formy pracy animatora czasu wolnego
·
Metody
pracy z osobami niepełnosprawnymi i starszymi
·
Animacja
czasu wolnego przez sport i aktywny fizyczny wypoczynek
·
Animacja
kulturalno-rekreacyjna w ośrodkach sportowych
·
Socjologia
czasu wolnego
·
Podstawy
psychologii sportu
·
Coaching
·
Podstawy
marketingu i zarządzania
·
Marketing
sportowy
·
Organizacja
imprez sportowych i rekreacyjnych
·
Uwarunkowania
prawne organizacji imprez sportowo-rekreacyjnych
·
Źródła
finansowania imprez sportowo-rekreacyjnych
·
Komunikacja
międzyludzka
·
Zachowanie
konsumenta w sporcie
·
Elementy
strategii zarządzania relacjami z klientami
·
Rola
kibiców w tworzeniu widowiska sportowego
·
Warsztat
doskonalenie umiejętności pracy z grupą oraz pobudzanie kreatywności.
·
Rozwiązania
międzynarodowe w zakresie animacji imprez sportowych