aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Kurs Marketingowe zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi

Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu (ul. Królowej Jadwigi 27/39) organizuje Kurs Marketingowe zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi.

Dla kogo:

  • Osoby zarządzające obiektami sportowymi
  • Pracownicy działów marketingu i PR obiektów sportowych, w tym hale sportowe, baseny, aquaparki.
  • Przedstawicieli miast, gmin, regionów (samorządy lokalne, urzędy miejskie, urzędy marszałkowskie i wojewódzkie)
  • Osoby pracujące w jednostkach / firmach którym podlegają obiekty sportowe.
  • Właściciele obiektów sportowych.
  • Przedstawiciele inwestorów planujących zaangażowanie w projekty partnerstwa publiczno-prywatnego
  • Inwestorów oraz firm z branży infrastruktury meczowej i treningowej
  • Pracownicy ośrodków sportu i rekreacji
  • Zarządcy jednostek i zakładów budżetowych oraz spółek z udziałem miasta/gminy
  • Pracownicy spółek zarządzających obiektami sportowymi

Założenia programowe (wybrane przedmioty i zagadnienia):

  • Marketing i zarządzanie obiektami sportowo-rekreacyjnymi
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Tworzenie strategii marketingowej i planu marketingowego
  • Tworzenie biznes planu dla obiektu sportowo-rekreacyjnego
  • CRM w działalności obiektu sportowego
  • Uwarunkowania prawne funkcjonowania obiektów sportowo-rekreacyjnych
  • Narzędzia marketingu sportowego i ich praktycznie wykorzystanie w działalności obiektów sportowych
  • Komercjalizacja obiektu sportowego (zasady i specyfika komercjalizacji państwowych obiektów)
  • Prawa sponsorskie i ich aktywizacja
  • Usługi dla biznesu, hospitality (loże VIP, turystyka sportowa)
  • Naming rights obiektów sportowych - prawa do nazwy obiektu (różne modele, światowe case study)
  • Merchandising i licencjonowanie
  • Rola komunikacja międzyludzkiej i negocjacji w zawodzie menedżera obiektów sportowych
  • Organizacja imprez sportowych i rekreacyjnych, w tym eventów
  • Konsument w sporcie
  • Public relations w sporcie
  • Źródła finansowania działalności obiektów sportowo-rekreacyjnych
  • Obiekty sportowe a finanse UE
  • Specyfika zarządzania małymi i średnimi obiektami sportowym
  • Powierzchnia reklamowa w obiektach sportowych
  • Metody zarządzania infrastrukturą stadionową
  • Partnerstwo publiczno - prywatne (PPP), szanse, możliwości, zagrożenia.
  • Zamówienia publiczne
  • Gminny obiekt sportowy jako podmiot społeczny
  • Rozwiązania międzynarodowe w zakresie finansowania i zarządzania obiektami sportowymi
  • Menedżer sportowy - rozwój kompetencji
  • Prawo (wybrane elementy)


Polityka Prywatności