aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Szkolenie: visual merchandising

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu zaprasza na bezpłatne szkolenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z zakresu visual merchandisingu.

Visual Merchandising to działania i techniki związane z aranżacją i wystrojem wnętrza sklepu, dekoracją, prezentacją towarów oraz systemami informacji o towarze i cenie. Visual Merchandising to oddziaływanie na klienta za pomocą wrażeń wizualnych i nie tylko. Znaczenie odgrywa tu sposób ekspozycji towarów, kompozycji wystaw, dobór barw, oświetlenia, muzyki, zapachu. Celem Visual Merchandisingu jest stworzenie przejrzystego układu oraz na kliencie.

CEL GŁÓWNY SZKOLENIA

Celem głównym szkolenia jest przekazanie Uczestnikom/Uczestniczkom praktycznych umiejętności i wiedzy z zakresu stosowania narzędzi Visual Merchandisingu oraz budowania przewagi biznesowej i konkurencyjności w branży handlowej.

CELE SZCZEGÓŁOWE

Szkolenie ma na celu przekazanie Uczestnikom/Uczestniczkom wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • efektywnego zarządzania asortymentem,
  • znaczenia aranżacji przestrzeni sklepowych i właściwej ekspozycji asortymentu,
  • elementów psychologii w Visual Merchandisingu,
  • obserwowania trendów i szybkiego reagowania na zmiany zachodzące na rynku,
  • rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiadania na nie.

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA

  • dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik/Uczestniczka dowie się:
    • jak efektywnie zarządzać powierzchną sklepową, towarem i polityką cenową,
    • jak dobierać asortyment do aktualnych trendów i potrzeb klienta,
    • jakie można podjąć dodatkowe działania specjalne w Visual Merchandisingu,
    • jakie są kluczowe kompetencje niezbędne do wzrostu obrotów i popytu,
    • jak sprawnie poruszać się na konkurencyjnym rynku, jak pozyskać nowego i utrzymać stałego klienta
  • dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik/Uczestniczka będzie potrafił:
    • profesjonalnie stworzyć swobodną/przyjazną atmosferę ułatwiającą podejmowanie decyzji zakupowych,
    • zastosować w praktyce nowe sposoby zwiększania obrotów w handlu,
    • trafnie i skutecznie odpowiedzieć na potrzeby klientów.

Biuro Projektu

Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10
61-719 Poznań
pokój 040

Anna Kowalska
Asystent Projektu
tel. 61 66 05 204
e-mail: anna.kowalska@wsnhid.pl

Polityka Prywatności