Visual Merchandising to działania i techniki związane z aranżacją i
wystrojem wnętrza sklepu, dekoracją, prezentacją towarów oraz systemami
informacji o towarze i cenie. Visual Merchandising to oddziaływanie na
klienta za pomocą wrażeń wizualnych i nie tylko. Znaczenie odgrywa tu
sposób ekspozycji towarów, kompozycji wystaw, dobór barw, oświetlenia,
muzyki, zapachu. Celem Visual Merchandisingu jest stworzenie
przejrzystego układu oraz na kliencie.
CEL GŁÓWNY SZKOLENIA
Celem głównym szkolenia jest przekazanie Uczestnikom/Uczestniczkom
praktycznych umiejętności i wiedzy z zakresu stosowania narzędzi Visual
Merchandisingu oraz budowania przewagi biznesowej i konkurencyjności w
branży handlowej.
CELE SZCZEGÓŁOWE
Szkolenie ma na celu przekazanie Uczestnikom/Uczestniczkom wiedzy i umiejętności z zakresu:
- efektywnego zarządzania asortymentem,
- znaczenia aranżacji przestrzeni sklepowych i właściwej ekspozycji asortymentu,
- elementów psychologii w Visual Merchandisingu,
- obserwowania trendów i szybkiego reagowania na zmiany zachodzące na rynku,
- rozpoznawania potrzeb klientów oraz odpowiadania na nie.
KORZYŚCI ZE SZKOLENIA
- dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik/Uczestniczka dowie się:
- jak efektywnie zarządzać powierzchną sklepową, towarem i polityką cenową,
- jak dobierać asortyment do aktualnych trendów i potrzeb klienta,
- jakie można podjąć dodatkowe działania specjalne w Visual Merchandisingu,
- jakie są kluczowe kompetencje niezbędne do wzrostu obrotów i popytu,
- jak sprawnie poruszać się na konkurencyjnym rynku, jak pozyskać nowego i utrzymać stałego klienta
- dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik/Uczestniczka będzie potrafił:
- profesjonalnie stworzyć swobodną/przyjazną atmosferę ułatwiającą podejmowanie decyzji zakupowych,
- zastosować w praktyce nowe sposoby zwiększania obrotów w handlu,
- trafnie i skutecznie odpowiedzieć na potrzeby klientów.
ZASADY UCZESTNICTWA W PROJEKCIE
osoby prowadzące własną działalność gospodarczą lub
pracowniczki/pracownicy mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z
branży handlowej zatrudnieni na umowę o pracę na terenie województwa
wielkopolskiego
Biuro Projektu
Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
ul. gen. Tadeusza Kutrzeby 10
61-719 Poznań
pokój 040
Weronika Balicka
Kierownik Projektu
tel. 61 66 05 206
e-mail:
weronika.balicka@wsnhid.pl