aplikacja E8 google play app store
aplikacja Matura google play app store
kursysemestralne.pl

Obsługa klienta

Uczelnia im E. Kwiatkowskiego w Gdyni przygotowała bogatą ofertę szkoleń z różnych dziedzin. Osoby, które chcą odnieść sukces, poważnie myślą o swojej karierze zawodowej, zapraszamy na specjalnie szkolenia, podczas których poszerzą swoją wiedzę i zdobędą nowe kompetencje. Szkolenia to także szansa na rozwój umiejętności interepersonalnych niezbędnych w życiu rodzinnym i osobistym.

Trener: Magdalena Mielewczyk

Ilość godzin: 16 h

Program szkolenia:

 1. Jak pozyskać nowych klientów:

- Znaczenie aktywności w sprzedaży

- Nawiązywanie kontaktu z klientem

- Budowanie bazy klientów

- Przekazywanie informacji o produkcie

- Metody pozyskiwania klientów

- Inicjowanie rozmowy i spotkania z potencjalnym klientem

- Pokonywanie sekretariatu i docieranie do decydenta

- Radzenie sobie z odmową klienta.

2. Zasady pracy z klientem:

- Rozmowa handlowa - techniki

- Budowanie dobrego pierwszego wrażenia

- Zbieranie informacji o potrzebach i specyfice klienta i przełożenie tego na techniki sprzedaży  

- Strategie kupowania - potrzeby i wartości klienta

- Atrakcyjna prezentacja swojej firmy i oferty - najlepsze wzorce

- Utrzymywanie relacji z klientami

- Klient stały ( znany) i klient nowy

- Obsługa klienta face to face (w siedzibie klienta i w siedzibie własnej firmy)

- Obsługa przez telefon

- Badanie konkurencji

- Rozpoznanie oczekiwań rozmówcy

- Komunikacja w sprzedaży – operowanie pytaniami, podsumowania, parafrazy

- Komunikacja w sprzedaży – mowa niewerbalna

- Zakończenie spotkania.

3. Sytuacje trudne w sprzedaży:

- Obiekcje i wątpliwości klienta – sposoby radzenia sobie z trudnymi pytaniami

- Techniki obrony ceny, rabatu

- Reklamacje

- Jakich błędów unikać, czego absolutnie robić nie należy

- Przekazywanie klientowi negatywnych informacji.


Polityka Prywatności